rumah

Monday, March 7, 2011

1 + 1 = 2 ??? SALAH!!!!

dulu aku blaja 1 + 1 = 2. tu dulu2 la. taim aku skola rendah. mungkin tadika. dengan menggunakan asas 1 + 1 = 2, aku tingkatkan ilmu blaja darab, bahagi, tolak, pecahan. apelagi aku tak ingat. tapi, sekarang umo aku dah 21tahun. aku kini major dalam kimia. dah blaja tinggi tak tinggi sangat la. kali ni, aku belaja 1 + 1 = 1. pelik2!! kalo ikot normal memng salah! tapi, prof aku yang gtau eh. so, tak dapat nak petikaikan. cet. die kate dalam kimia, 1+1=1. ye. memang btol dah tu. sebab, bila 1 fes tambah 1 fes, ia akan tetap jadi 1 fes. so, pasni aku kene tuka asas aku. 1+1=1. sebab aku bukan orang math. aku orang kimia. eceh. kahkah. ade aku kisah? heh. aku orang kimia tapi dalam hati ade taman. :)


pi es 2 : xpaham? suda~

No comments:

Post a Comment