rumah

Tuesday, March 15, 2011

What The **** !!!!!

tension btol aku! sejak dua tiga empat lima menjak ni kan, mase untuk aku beradu ngan korean drama makin bekurangan. bukan bekurang malah takde langsung! penegasan ye kat situ! mane tak nye, tak pasal2 aku kene jebakkan diri dalam kancah wat esaimen bagai. cehh. tak bujang r camtu kan. ye tak. grr. k r. tu ha si repot melambai2 kat aku suh aku belai dia dengan penuh kasih sayang. perghh! geli btol.  geli tak geli aku kene belai gak. kalo tak, takde feel nak wat repot. hahahaha. :D

3 comments:

  1. hahaha... relax r ika... biasa r 2... report lbih diutamakn dr cite korea ni... pe nk wat...

    ReplyDelete
  2. suke bena ko dengan korea kann ? hee

    ReplyDelete
  3. iqah othman a.k.a nemo : haha.. korea lg penting kot.. wuu~

    simply me a.k.a anje : sukkee sgttt~ hehe bsela.. dh lhir kt sne. hahahahaha

    ReplyDelete