rumah

Tuesday, March 22, 2011

indah itu I N D A H

ari ni aku demam. pagi dengan semangat gi kelas. ujan. hati tetap aku tabah kan. pegi jugak klas tu. jalan2 gune payung. sebab ape? sebab ujan la. lame2 fed up pakai payung, tutup payung , simpan dalam kete. jalan lagi. kali ni tak pakai payung. sebab ape? sebab malas. so, aku kene ujan. balik umah nak rehat sebab petang tu ade kelas opss ekceli ade tes. waktu aku kat umah, tibe2 aku rase cam dapat ramalkan sesuatu. aku wat dunno. baring2. tapi hati gelisah. aku asik terpikir btol ke ramalan aku tu. yess. memang benar ramalan aku tu. aku ramalkan aku tak gi kelas petang tu dek kesihatan aku yg agak tergugat. so , aku tido lagi. bangun tido solat zohor . tido lagi . bangun solat asar. ujan lagi . memandangkan badan aku dah makin pulih , aku gi wat riadah sket dalam ujan. dalm ati aku cakap , bes jugak klu riadah dalam ujan ni . so , aku men badminton depan umah . kene ujan. balik umah , asik batok2 . selseme pule . wah . indah nye idop . aku nak tido lagi. titik .

2 comments:

  1. hahahah... sgt indah idup ko... smpai kne dmam kan... then skip klas...

    ReplyDelete
  2. @iqah othman , haha memangla indah kn? hehe

    ReplyDelete